گــُلدار ِ صورتـی

0005

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۶ ب.ظ

خودمـ را گمـ کردمـ

و تمامـ پیچ و تاب های اسلیمـی امـ را

میان تذهیب چشمـ هایت .

شده امـ گل قالــی .. !

  • خانومـِ میمـ

نظرات  (۱۰)

  • واقعیت سوسک زده
  •  به به ...

    شده ام گل قالی ...

  • مـَـ ه جَـبـیـטּ
  • گلِ قالی ..

    چ تعبیر قشنگی :)
  • بے بازگشتــــ ...
  • بچه بودم عاشق این بودم که تو گلای قالی دنبال یه راه بگردم ... :)
    پاسخ:
    من هنوزمـ عاشق این کارمـ =)
    اینا هم خوب
    آخه دیگه جای حرف باقی میذاری؟اینجام خیلی قشنگه.خوب بارت آوردم=مادر خوبی بودم و هستم هرچند پیشم نیستی.
    منم هنوزم توی گلای قالی دنبال راه میگردم :))
    با چشمای بسته پامو میذارم و میرم...میرم دنبال دنیای خودم.
  • وتـــر ...
  • چقدر فضای اینجا دوست داشتنیه...
    پاسخ:
    لطف داری شما ..
  • خانم چادری
  • ینی من الان باید اینجا رو کشف میکردم!!!؟
    همه هستن که!
    پاسخ:

    :)

    sᴀʟᴀᴍ ᴡᴇʙ ᴋʜᴏᴏʙɪ ᴅᴀʀɪ ᴋʜᴏsʜʜᴀʟ ᴍɪsʜᴀᴍ ʙ ᴍᴀɴᴀᴍ sᴀʀɪ ʙᴇᴢᴀɴɪ[قلب][بدرود]
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • +
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی